fejléc
Legfrissebb Cikkeink

Social

Minőségpolitika

 

Stratégiánkban a folyamatos minőségjavítás mellett döntöttünk. Elsődleges számunkra a páciensek igényeinek megismerése és teljesítése. Mindehhez segítséget nyújt az MSZ EN ISO 9001:2009 szabványnak megfelelően frissített, a korábbi elvárások szerint tanúsított és folyamatosan működő minőségirányítási rendszerünk.

Tevékenységünk középpontjában a páciensek és a megrendelők állnak.
Küldetésünk, hogy - vevőink – klienseink, a megrendelő cégek és pácienseink magas szintű gyógyító-, megelőző ellátásban részesüljenek és társadalmi-gazdasági megrendelőink igényeinek kielégítése érdekében folyamatosan tökéletesítsük tudásunkat, továbbá lépést tartsunk a nemzetközi fejlődés eredményeivel.

A szakmai sikerünk munkatársainkon múlik. A gyógyító-, megelőző ellátásban tevékenységünk során törekszünk, a legfrissebb tudományos eredmények adaptálására, ezek továbbfejlesztésére, saját tudományos potenciálunk bővítésére.

Aktualizált Minőségpolitikánkat ennek megfelelően az alábbiakban rögzítjük:

Korszerű módszerek és rugalmas megoldások alkalmazásával eleget teszünk az elvárásoknak.

Figyelemmel kísérjük, hogy a működtetett szolgáltatásaink mennyire felelnek meg a páciensek igényeinek, a gyógyításnak, a jogszabályi és üzleti követelményeknek.

Állandóan fejlesztjük szolgáltatásainkat a korszerűség és a hatékonyság jegyében.

Figyeljük a mennyiségi és minőségi teljesítményünket, hogy ennek eredményét felhasználhassuk a további fejlesztésekhez.

Rendszeres oktatással törekszünk folyamatos fejlődésünket elősegíteni.

Elkötelezzük magunkat a környezeti értékek védelme mellett.